Grupa Sun Family to lider z branży fotowoltaicznej - najszybciej rozwijającej się branży w Polsce, klientów jest więcej niż można obsłużyć, a prowizje są wysokie. Panele fotowoltaiczne, które zakładamy u naszych klientów, są produkowane w Polsce, co stanowi dużą przewagę konkurencyjną.
Specjalista ds. reklamacji k/m
Miejsce pracy: Toruń
Będziesz zajmowac się:
- terminowym i zgodnym z wewnetrznymi ustaleniami rozpatrywaniem reklamacji klienta,
- obsługą klienta w ramach rozpatrywanych reklamacji ,
- stałym kontaktem z Zarządem, Działem prawnym oraz z kierownikami Działu handlowego,
- bieżącym monitoringiem otoczenia reklamacyjnego.
Od kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia zawodowego w dziale reklamacji/obsługi klienta,
- asertywności, inicjatywy i elokwencji,
- zmysłu analitycznego i łatwości wyciągania wniosków,
- wysokich umiejętności interpersonalnych.
Jeśli chcesz:
- pracować w godzinach 7.30 - 15.30,
- możliwości rozwoju - w związku z dynamicznym rozwojem Grupy Sun Family stanowiska kierownicze są obsadzane wyłącznie drogą awansu wewnętrznego, ponieważ inwestujemy w swoich pracowników i doceniamy ich zaangażowanie,
- pracować w branży fotowoltaicznej – to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w Polsce.
Prosimy o zamieszczenie aktualnej klauzuli dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).