Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Specjalista do spraw zamówień publicznych
Miejsce pracy: Toruń
Numer: StPr/20/1800
OBOWIĄZKI:
prowadzenie postępowańw trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzenie postępowań w ramach projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich, prowadzenie postępowań w oparciu o regulamin wewnetrzny zamawiajacego, aktualizacja regulaminu wewnetrznego, przygotowywanie projektów umów do postepowań przetargowych, współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie zamówień publicznych, sporzadzanie zestawiń i analiz w zakresie prowadzonych postepowań, udział w pracach komisji przetargowych, sporządzanie i zamieszczanie ogłoszeń w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz przekazywanie informacji odpowiednim podmiotom zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: studia z zakresu zamówień publicznych
Wykształcenie: średnie zawodowe, inne
Wymagania inne:
wykształcenie wyższe lub średnie (studia z zakresu zamówień publicznych lub odbyte szkolenia potwierdzone certyfikatami), znajomość specyfiki zamówień publicznych w jednostkach służby zdrowia, bardzo dobra organizacja pracy własnej, komunikatywność oraz umiejętność analitycznego myślenia, obowiązkowość, terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Toruń
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 000 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia