Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu
Referent ds administracji
Miejsce pracy: Świecie
Numer: StPr/25/0143
OBOWIĄZKI:
zapoznanie się z aktami prawa zakładowego, strukturą zakładu oraz obiegiem wpływających pism, dokumentów, zapoznanie się z obowiązkami na stanowisku pracy dot obsługi klienta, prowadzenie korespondencji i obsługa telefoniczna klienta, nauka programu komputerowego DOM 5, analiza i opisywanie dowodów księgowych, rozliczanie zużycia wody,przygotowanie aneksów do umów najmu lokalu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: Obsługa komputera MS Office
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Świecie
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu