Młodszy Specjalista ds. Obsługi Infolinii Medycznej
miejsce pracy: Toruń
Dla spółki TU Zdrowie powiązanej z Grupą Kapitałową NEUCA rozbudowujemy zespół odpowiedzialny za telefoniczną obsługę klienta.
Dołączając do nas będziesz odpowiedzialny za:
- odbieranie połączeń oraz obsługę zgłoszeń/zapytań klientów,
- kontakt z pracownikami rejestracji placówek medycznych,
- wspieranie klientów w rozwiązywaniu problemów technicznych,
- zgłaszanie inicjatyw związanych z rozwojem narzędzi informatycznych i procesów obsługi klientów.
Oczekujemy od Ciebie:
- gotowości do pracy w systemie zmianowym (pon-pt 7-20 + 1 sobota w miesiącu - 8-16),
- doświadczenia w telefonicznej lub bezpośredniej obsłudze klienta,
- łatwości w komunikowaniu się i budowaniu relacji,
- sprawnej obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
Mile widziane:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego/rosyjskiego/ukraińskiego w mowie i piśmie,
- doświadczenie na stanowisku rejestratora/rejestratorki medycznej.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość dalszego rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
- pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- szkolenie wdrożeniowe i wsparcie merytoryczne.
KIM JESTEŚMY?
Grupa NEUCA to jedna z największych firm medycznych, rozwijająca się w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom możliwość tworzenia innowacyjnych rozwiązań, poprawiających jakość życia pacjentów.
W całej Polsce jest nas
6 tysięcy.
1/3
leków obecnych w polskich aptekach przeszła przez hurtownie NEUCA
75%
z nas uważa, że w firmie istnieją możliwości zaangażowania się w zadania i projekty pozwalające rozwijać nowe umiejętności