Jesteśmy polską, rodzinna firmą, której historia sięga roku 1946, gdy w sercu Bydgoszczy narodziła się nasza pasja do cukiernictwa. Od tamtego czasu nieustannie rozwijamy się, pozostając wierni naszym korzeniom i wartościom, a jednocześnie wciąż podążając za trendami i potrzebami naszych klientów. Główna siedziba Cukierni Sowa znajduje się na osiedlu Błonie i tutaj mieści się część produkcyjna oraz biurowa firmy.
Koordynator / Koordynatorka ds. utrzymania czystości
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Siedziba Cukierni Sowa to kompleks budynków produkcyjnych i administracyjnych, także prace porządkowe są różnorodne.
Poszukujemy pracownika na stanowisko lidera zespołu sprzątającego.
Odpowiedzialność za utrzymanie czystości w biurach, stołówkach, szatniach i pomieszczeniach sanitarnych oraz za koordynowanie pracy zespołu sprzątającego i zarządzanie zaopatrzeniem.
Poszukujemy pracownika na stanowisko lidera zespołu sprzątającego.
Odpowiedzialność za utrzymanie czystości w biurach, stołówkach, szatniach i pomieszczeniach sanitarnych oraz za koordynowanie pracy zespołu sprzątającego i zarządzanie zaopatrzeniem.
Zakres obowiązków:
- Codzienne sprzątanie siedziby.
- Koordynacja pracy zespołu.
- Dbanie o zapasy środków czystości.
- Planowanie i zarządzanie grafikiem pracy zespołu na dwie zmiany.
Wymagania:
- Dyspozycyjność do pracy na zmiany od pn.-pt. 5:30-13:30, 13:30-21:30 i jedną sobotę w miesiącu.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomość profesjonalnych środków czystości.
- Umiejętność zarządzania czasem i priorytetyzacji zadań.
- Zaangażowanie, odpowiedzialność i komunikatywność.
- Orzeczenie sanepidowskie.
Oferujemy:
- Szkolenia i narzędzia do pracy.
- Umowę o pracę na pełny etat.
- Wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy.
- Pakiet socjalny dla stałych pracowników: opieka medyczna, ubezpieczenie, dopłaty do kart sportowych, bony świąteczne.
- Spotkania integracyjne i codzienne przekąski.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.